Voldoet een bestelling niet aan de verwachtingen of is de maat niet goed dan kunt u het artikel retour sturen.
De retourzending moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
1. Wilt u een besteld artikel retourneren dan kan dat binnen 14 dagen nadat u het artikel van ons ontvangen heeft. Het moment van ontvangen wordt bepaald door het moment van afleveren door DHL of door het moment dat u uw bestelling afhaalt in één van onze vestigingen.
2. Het te retourneren artikel moet nog voorzien zijn van de originele labels en wordt, indien van toepassing, in de originele verpakking geretourneerd.
3. Retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen als:
a. de kleding gedragen en/of gewassen is
b. de kleding beschadigd is en/of er getracht is de schade/het gebrek te herstellen
c. het retourformulier van de retourzending niet volledig is ingevuld.
Hoe stuur ik een artikel retour?
Optie 1: gratis afgeven in de winkel. U kunt uw retour gratis afgeven in één van onze 14 Janse mode winkels.
Klik hier voor het overzicht van onze winkels. U ontvangt een afgiftebewijs.
Optie 2: het artikel retour sturen via DHL. Voor het retour sturen van uw bestelling kunt u gebruik maken van het bijgeleverde DHL-retourlabel. Wij vragen hiervoor van u een bijdrage van € 4,95 welke verrekend wordt met uw retour.
•Plak het retourlabel over het eerder gebruikte verzendlabel heen, zodat de barcodes niet meer te scannen zijn door DHL.
•U kunt de artikelen retour sturen in de originele verzendverpakking, zo is de inhoud goed beschermt. Wilt u er svp voor zorgen dat u bij gebruik van een verzendzak deze netjes sluit (zonder plooien en bobbels)?
•Lever uw retourzending in bij een DHL-servicepoint.
Klik hier voor een DHL-servicepoint bij u in de buurt.
•U ontvangt een verzendbewijs. Bewaar deze totdat uw retour door ons is verwerkt. Mocht een pakket zoekraken dan is deze met dit bewijs normaal gesproken te traceren.
Mocht u uw retourzending willen versturen via een andere postaanbieder dan DHL dan kan deze gestuurd worden naar:
Janse mode women
t.a.v. klantenservice
Koolhovenstraat 3
3772 MT Barneveld
Uw retour is bij ons in huis. Wat gaan wij voor u doen?
Uw retourzending wordt na ontvangst door Janse mode per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retour ontvangen artikelen minus de eventuele retourkosten van DHL wordt door ons teruggestort naar uw bankrekening als u heeft betaald via iDEAL. Heeft u betaald met uw creditcard dan vragen wij u uw bankrekeningnummer te vermelden op het retourformulier. Het terug te storten bedrag maken wij binnen 7 werkdagen na ontvangst van de retourzending naar u over. Als door Janse mode aan u verzendkosten zijn berekend (dat is aan de orde in de sale bij kortingen vanaf 40% in combinatie met een besteding tot € 50,-) en u stuurt de hele bestelling retour dan worden de initiële verzendkosten aan u vergoed. De retourkosten voor het terugsturen naar Janse mode blijven voor uw rekening.
U wilt uw aankoop liever ruilen?
Als u uw aankoop wilt ruilen dan zijn er twee mogelijkheden:
Optie 1: ruilen in de winkel. Als u uw aankoop wilt ruilen in één van onze 14 winkels heeft u de volgende keuzes:
1. u zoekt een nieuw artikel uit in de winkel en het nieuwe aankoopbedrag wordt verrekend met het retourartikel
2. u laat de retourzending in doos met volledig ingevuld retourformulier achter in de winkel. Op het retourformulier heeft u aangegeven voor welk artikel u uw aankoop wilt ruilen. De doos wordt opgestuurd naar het hoofdkantoor en zodra wij deze daar hebben ontvangen wordt uw ruiling (mits beschikbaar) gratis naar u opgestuurd.
Optie 2: ruilen via DHL. Als u uw aankoop wilt ruilen via DHL dan volgt u de procedure zoals aangegeven is bij het kopje: ‘hoe stuur ik een artikel retour?’. Op het retourformulier geeft u aan voor welk artikel u uw aankoop wilt ruilen.