Bezorging & afhalen

Zodra uw bestelling is verwerkt en aangeboden bij DHL ontvangt u een leveringsbevestiging met een track & trace code. De track & trace code is aan het einde van de dag actief en het pakket kunt u met uw code volgen via https://www.dhlparcel.nl/nl. Het pakket wordt 1 dag na verwerking afgeleverd op het door u opgegeven adres. 

DHL bezorgt van maandag tot en met zaterdag, in wisselende tijdvensters. De bezorgtijd is afhankelijk van het bezorgadres. Kijk hier hoe laat DHL bij u in de buurt bezorgd: https://dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden

Als u niet thuis bent op het moment van bezorging en DHL het pakket ook niet bij de buren kan afgeven, dan laat DHL een kaart achter in de brievenbus. Met de code op deze kaart kunt u op de 'bezorger gemist' pagina
https://dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist aangeven wanneer DHL weer bij u langs kan komen.
U kunt er ook voor kiezen om uw pakket bij de buren te laten bezorgen of bij een DHL Parcelshop of DHL Parcelstation. Maakt u geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden (tot maximaal 4 keer).

Zie voor meer informatie over bezorging en afhalen van DHL de link: https://dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist.

Bezorger gemist? Via de link https://dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist kunt u zelf een andere afleveroptie kiezen.

Uw bestelling zal binnen 3 werkdagen bij uw aangegeven afleveradres bezorgd worden. Via de mail houden we u op de hoogte van de status van uw bestelling. Mocht het voorkomen dat het langer dan 3 werkdagen duurt dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

N.B. Tijdens onze SALE kan het incidenteel voorkomen dat een artikel dat in de webshop nog op voorraad lijkt, in werkelijkheid niet meer op voorraad is. Mocht dat aan de orde zijn dan maken wij het bedrag van uw aankoop per ommegaande over.

 

Divide